14 Temmuz 2009 Salı

ilk konuşta aşk :)

ya hani ilk bakışta aşk var ya.. işte onun bi milyon kat daha etkilisi bu.. ve tabii kafiye uysun diye kısaltılmışı :)

ve başıma geldi.. yeni diil.. hatta bitti bile.. ve ben şimdi uzaktan bakıp analiz edebiliyorum olanları..

birkaç gün sonra 30 olucam.. ve bugüne kadarki hayatımın yarısından çoğunda aşk vardı.. tecrübeyle sabittir.. en en en ennn şiddetlisi buydu.. ilk konuşta aşk :) hahahahaaaa... sanki yeni bi terim icat etmiş bir dilbilimci heyecanıyla yazıyorum resmen..

açıklamama gerek var mı bilmiyorum, ama nedense buraya yazmak istiyorum.. işte: adamı görünce bir şey hissetmezsin.. yani ortalamadır işte.. sonra gürültüsüz bi yerde konuşmaya başlar/sınız.. bir çeşit sevişmedir olan biten.. birbirinizi yükselterek daha ilginç hale getirirsiniz sohbeti.. (sohbet kelimesi bile burayı bozdu, o kadar yani!)

işte budur.. sonra her buluşma ortalık yerde sevişmedir.. bi de bu adamla gerçekten sevişmekten burda bahsetmiycem tabii.. yazıya dökülebilemez zaten..

in my case, harcanmıştır bu büyük şans*.. ama geride kalanlar çok değerli tecrübeler.. ayağını denk alma konusunda bir ders daha.. ve şu anda hayatımdaki kadınların ne kadar bulunmaz hint kumaşı olduklarının resmi...

*onca milyonda en çok bikaç kişiyle bu kadar her yönlü etkişelim/uyum yakalanır.. şans diil de ne ki.. kimse şımarmasın yani, istatistikten bahsediyorum burda :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder